Zapewniamy skuteczną optymalizację podatkową w ramach obowiązującego prawa - po co płacić więcej, jak można płacić mniej!
automatyzacja procesów księgowych
dostęp do dokumentów online
elektroniczny obieg dokumentów
bezpieczna archwizacja dokumentacji
Prowadzenie ksiąg handlowych,
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów (PKPiR),
prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego oraz karty podatkowej,
sporządzanie deklaracji podatkowych m.in. CIT, PIT, VAT oraz pozostałych obligatoryjnych wymaganych deklaracji podatkowych,
sporządzanie deklaracji INTRASTAT, UE oraz dokonywanie rozliczeń, związanych z obrotem WNT i WDT,
rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych w tym sporządzenie ewidencji, przebiegu pojazdu,
sporządzanie sprawozdań do GUS,
sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat,
rachunek przepływów pieniężnych, zestawianie zmian na kapitale własnym),
monitorowanie i stała analiza kosztów i przychodów,
monitorowanie zobowiązań i należności (potwierdzanie sald),
pomoc przy podejmowaniu strategicznych decyzji w chwilą podjęcia działalności gospodarczej (zgłoszenia do urzędów, wybór formy opodatkowania, wstępna analiza optymalizacji podatkowej),
audyt ksiąg handlowych pod względem poprawności ich prowadzenia w obszarze bilansowym i podatkowym,
analizy i raporty controllingowe ze szczególnym uwzględnieniem rentowności oraz płynności przedsiębiorstwa,
opracowanie i wdrożenie zasad rachunkowości jednostki, w tym zakładowego planu kont,
opracowywanie procedur obiegu dokumentów,
reprezentacja podczas kontroli (podatkowe, audyt księgowy, itp.).
Administracja kadr
Prowadzenie teczki akt osobowych,
przygotowywanie dokumentacji do zawarcia stosunku pracy, zmiany warunków zatrudnienia i wypowiedzeń,
naliczanie wymiaru i rozliczanie wykorzystanych urlopów,
rozliczanie ewidencji czasu pracy,
prowadzenie dokumentacji związanej m.in. z nieobecnościami pracowników
Administracja płac
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,
naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od uzyskanych
przychodów,
monitorowanie i stała analiza kosztów i przychodów,
sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i raportów imiennych zgodnie z obowiązującymi przepisami i przesyłanie do ZUS w formie elektronicznego przekazu,
sporządzanie informacji dla pracowników (ZUS RMUA).